Boodschappen bestellen bij SPAR

zo bestel je de boodschappen bij SPAR

Boodschappen bestellen bij SPAR is een fluitje van een cent:

  1. maak een account aan
  2. doe je boodschappen en vul je winkelmand
  3. als je alles hebt klik je rechtsbovenin op de winkelmand 
  4. je geeft aan of je de boodschappen komt ophalen of wilt laten thuisbezorgen
  5. je selecteert het tijdstip dat jou het beste uitkomt en klaar ben je
  6. log in met je gegevens of maak een SPAR account aan
  7. kies je bezorgadres
  8. wanneer je op de button 'bestelling afronden' drukt, heb je je boodschappen bij SPAR besteld
  9. het doorvoeren van wijzigingen is nog mogelijk voordat je op de knop 'bestelling afronden' klikt
  10. je ontvangt een orderbevestiging als de bestelling is geplaatst
  11. betalen doe je veilig achteraf met pin, in de winkel of aan de deur

 

Wordt er een minimum bestelbedrag gehanteerd?

Je gelooft het bijna niet! Er is géén minimum bestelbedrag en bij bestellingen vanaf  € 50,- worden de boodschappen gratis thuisbezorgd. 

 

Moet ik echt een account aanmaken om online boodschappen te bestellen?

Ja, het is echt nodig om een account aan te maken, simpelweg omdat we je gegevens nodig hebben om de bestelling goed af te handelen. Het is misschien een hele geruststelling dat we verder niets met deze gegevens doen. Je hebt trouwens veel voordelen met je account:

  1. je kunt boodschappenlijstjes aanmaken om razendsnel te kunnen bestellen
  2. je hebt inzage in je vorige bestellingen
  3. voorgaande bestellingen kun je met twee drukken op de knop opnieuw bestellen
  4. je kunt je gegevens beheren
  5. je kunt meerdere afleveradressen aanmaken, bijvoorbeeld als je je boodschappen een keer op een ander adres wil laten bezorgen

 

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Direct na het plaatsen van je bestelling ontvang je per email een orderbevestiging. 

 

Mocht je geen orderbevestiging ontvangen dan adviseren we je het volgende te doen:

  1. ga naar jouw SPAR omgeving
  2. controleer hier of je het juiste emailadres hebt ingevoerd
  3. heb je een verkeerd emailadres ingevoerd, dan zul je een nieuw account moeten aanmaken, dit kun je niet meer veranderen
  4. heb je het juiste emailadres gebruikt, kijk dan hier of je bestelling er staat
  5. staat je bestelling erbij, controleer dan of de orderbevestiging niet in je ongewenste post is beland
  6. staat je bestelling er niet tussen, ga dan opnieuw naar je winkelmandje, dan heb je de bestelling niet goed afgerond
  7. je kunt natuurlijk altijd contact opnemen met de winkel waar je de bestelling hebt geplaatst